Оглавление блога

воскресенье, 13 июля 2014 г.

Чи правильно ми говоримо?



Хто ви (за професією і родом занять)?
Кто вы по профессии, чем занимаетесь?
Я — лікар (студент, учень).
Врач, студент, школьник.
Скільки вам років?
Сколько вам лет?
Вона старша (молодша) за мене на рік.
Она на год меня старше (моложе).
Ми одного віку.
Мы ровесники.
Він удвічі старший за мене.
Он старше меня в два раза.
Як він (вона) виглядає?
Как он (она) выглядит?
Що він за людина?
Что за человек?
Охарактеризуйте його кількома словами.
В двух словах скажите.
Безтурботний, легковажний.
Беззаботный, легкомысленный.
Вона не з тих, хто прощає.
Она злопамятна.
Звідки ви родом?
Откуда вы родом?
Ваш брат одружений?
Ваш брат женат?
Юначе!
Парень!
Дівчино!
Девушка!
Вибачте, що турбую вас.
Извините за беспокойство.
Безумовно.
Безусловно.
Я просто не знаю, як вам і віддячити.
Не знаю, как вас благодарить.
Це дрібниця.
Пустяки, дело житейское.
Це дуже люб’язно з вашого боку.
Вы очень любезны.
Я у великому боргу перед вами.
Я в большом долгу перед вами.
Звичайно, ні!
Ну что вы...
Я радий до нестями.
Безумно рад.
Нічого поганого не трапилось.
Ничего страшного.
Подумати тільки! (Ну і ну!
Подумать только! Ну и ну!
Оце так!)
Вот оно как!
За цих обставин...
В данных обстоятельствах
У разі...
В случае...
Тоді зрозуміло.
Тогда, само собой.

Комментариев нет :