Оглавление блога

четверг, 16 августа 2012 г.

...адыдзеце ад Мяне, вы, што робіце беззаконьне

Не секој, што Ми вели: ‘Господи, Господи!’ ќе влезе во царството небесно, а оној, кој ја врши волјата на Мојот Татко, Кој е во небесата.
Мнозина ќе Ми речат во оној ден: ‘Господи, Господи, не пророкувавме ли во Твое име; не изгонувавме ли бесови во Твое име; и не правевме ли многу чуда во Твое име?’
И тогаш Јас ќе им изјавам: ‘Никогаш Јас не сум ве познавал; одете си од Мене вие, кои правите беззаконие!’

Ня кожны, хто кажа Мне: «Госпадзе! Госпадзе!» увойдзе ў Царства Нябеснае, а той, хто выконвае волю Айца Майго, Які ёсьць у нябёсах.
Многія скажуць Мне ў той дзень: «Госпадзе! Госпадзе! ці не ад Твайго імя мы прарочылі? і ці не Тваім імем дэманаў выганялі? і ці не Тваім імем многія цуды ўчынялі?».
І тады абвяшчу ім: «Я ніколі ня знаў вас; адыдзеце ад Мяне, вы, што робіце беззаконьне».

Јер неће свако ко ми каже: ‘Господе’, ући у царство небеско, већ ће у њега ући онај који чини вољу Оца мога.
Многи ће ми говорити у дан онај: ‘Господе, Господе,зар нисмо у твоје име пророковали и у твоје име демоне истеривали и многе ствари у твоје име чинили?’
А тада ћу им ја рећи: ‘Никад вас нисам познавао. Боље бежите од мене сви ви који чините неправду’.”

V nebeško kraljestvo ne bo prišel vsak, ki mi govori ‚Gospod, Gospod‘, temveč ta, ki izpolnjuje voljo mojega Očeta, ki je v nebesih.
Mnogi me bodo tisti dan spraševali: ‚Gospod, Gospod, ali nismo v tvojem imenu prerokovali, ali nismo v tvojem imenu izganjali demonov in v tvojem imenu naredili mnogo mogočnih del?‘
Vendar jim bom tedaj odkrito povedal: Nikoli vas nisem poznal! Poberite se od mene, vi, ki ravnate nezakonito!

Net elkenien dy’t ‘Hear, Hear’ tsjin My seit, sil it himelske ryk yn komme, mar allinne hy dy’t docht, wat myn himelske Heit wol.
Mannichien sil dy deis tsjin My sizze: Hear, Hear, hawwe wy net yn jo namme it goddelike boadskip brocht, yn jo namme duvels útband en yn jo namme hiel wat wûnders dien?
Ik sil harren dan planút sizze: Ik haw jimme noait kend. Gean by My wei, jimme mei jim ûngerjochtichheden!

Комментариев нет :